توقف تراکتورسازی ، برتری سپاهان
هبوط
اجتماعی فرهنگی

چهار مسابقه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (پنجشنبه) به طور همزمان در شهرهای قم، بندرعباس، اصفهان و تبریز برگزار شد. البته پیش از این در نخستین دیدار هفته تیم گهر دورود با سه گل از میهمان خود تیم فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد.
  
به گزارش «تابناک»، در این دیدارها، شاگردان ˈتونی اولیویراˈ در تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود ذوب آهن اصفهان متوقف شدند اما با 41 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم استقلال تهران، بار دیگر به طور موقف به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.
  
در یکی از بازی های جذاب و دیدنی تیم تراکتور سازی تبریز برابر میهمان خود ، تیم ذوب آهن اصفهان تن به تساوی یک بر یک داد.
 
در این دیدار که نزدیک به 40 هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور داشتند تیم میزبان در دو نیمه، متفاوت نشان داد و در نهایت از این بازی خانگی به حداقل امتیاز بسنده کرد.
 
فلاویو لوپز بازیکن پرتغالی تراکتورسازان در دقیقه 22 تیم سرخپوش میدان را از حریف خود پیش انداخت تا نیمه اول نیز با همان یک گل به نفع تراکتورسازی به پایان برسد.
 
نیمه دوم این دیدار اما حکایتی متفاوت با 45 دقیقه نخست داشت و در همان دقایق آغازین تیم ذوب آهن اصفهان توانست با گل دقیقه 53 محسن مسلمان کار را به تساوی بکشاند. مسلمان در این صحنه با شوتی زیبااز پشت محوطه جریمه توپ را با تور دروازه تیم تبریز آشنا کرد.
  تیم سپاهان اصفهان نیز با گل های ˈمحرم نویدکیاˈ و ˈمحمدرضا خلعتبریˈ در دقایق 63 و 89 مقابل تیم پیکان تهران به برتری رسید تا ناکامی های ˈعبدالله ویسیˈ و شاگردانش در تیم پیکان همچنان تدام یابد.
 
شاگردان کرانچار با این پیروزی 40 امتیازی شدند و خود را به رده سوم جدول رساندند. پیکان هم با 20 امتیاز همچنان روی نوار ناکامی گام برمی‌دارد و در رده شانزدهم است.
 
  همچنین شاگردان ˈعبدالصمد مرفاویˈ در تیم صبای قم با درخشش ˈایمان رزاقی رادˈ و هتریک این بازیکن با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم نفت آبادان گذشتند و با 36 امتیاز به رده پنجم لیگ برتر صعود کردند.
 
  رزاقی راد در دقایق 25، 47 و 57 گل های تیم صبای قم را به ثمر رساند و ˈمهدی دغاغلهˈ و ˈرضا خالقی فرˈ در دقایق 61 و 85 برای تیم نفت آبادان گلزنی کردند.
  
تیم آلومینیوم هرمزگان نیز با گلزنی ˈایمون زایدˈ در دقیقه 61 بر تیم سایپای البرز غلبه کرد. مهاجم سابق تیم پرسپولیس ۲۰ ثانیه پس از ورودش به میدان برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کرد.  در این بازی ˈروزبه شاه علی دوستˈ در دقیقه 32 با دریافت دومین اخطار زرد از سوی داور مسابقه اخراج شد.
   
در نخستین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های ایران نیز ساعتی پیش تیم گهر دورود با سه گل از میهمان خود تیم فجر شهید سپاسی شیراز شکست خورد.
   
چهار دیدار دیگر این هفته لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) برگزار می شود و تیم های استقلال تهران، داماش گیلان، فولاد خوزستان و نفت تهران به ترتیب رو در روی تیم های پرسپولیس تهران، مس کرمان، راه آهن تهران و ملوان بندر انزلی قرار می گیرند.
 
استقلال تیم دوم جدول رده بندی در صورت حتی کسب یک تساوی در بازی فردا مقابل پرسپولیس برای سومین هفته متوالی صدر جدول یک شبه تراکتورسازان را باز پس خواهد گرفت.
 
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار آغاز شد. 4 مسابقه همزمان از ساعت 15:30 برگزار شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است؛
 
تراکتورسازی تبریز یک- ذوب آهن یک
 
گل‌ها: فلاویو لوپز دقیقه  22 برای ذوب آهن و محسن مسلمان در دقیقه 53 برای ذوب آهن
 
آلومینیوم هرمزگان یک - سایپا صفر
 
گل: ایمون زاید در دقیقه 61
 
روزبه شاه‌علیدوست، بازیکن سایپا در دقیقه 30 از زمین اخراج شد.
 
صبای قم 3- نفت آبادان  2
 
گل‌ها: ایمان رزاقی در دقیقه 25 ، 47 و 57 برای صبا و مهدی دغاغله در دقیقه 61  و رضا خالقی در دقیقه 84 برای نفت
 
   سپاهان  2 - پیکان صفر
 
گل‌ها: محرم نوید کیا در دقیقه 63 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 89

گهر دورود صفر- فجر سپاسي 3

گل‌ها: مسلم فيروزآبادي (4)، مجتبي ترشيز (34) و سعيد قزلچي (83)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 3369
بازدید کل : 89230
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1